Bakom mina solglasögon...

Jag vet inte vad.. men jag känner mig på rätt bra humör idag.. fasiken va skönt.. och det bästa utav allt är att jag har faktiskt pluggat idag och det känns bra.. det känns som jag börjar äntligen ta tag i det här nu.. finally.. efter veckor med tröghet så verkar det börja släppa..haha.. *hoppas jag*

Idag har jag lämna in min book review.. vilket inte va det lättaste att skriva men jag lyckades tack vare lite hjälp och stöd från min msn kompis.. Du är bäst! Vet inte vad jag skulle göra utan hans hjälp med engelskan.. uppskattar det verkligen... sådana vänner växer inte på träd så han tänker jag vara rädd om... eller man ska vara rädd om alla sina vänner och det är jag.. men jaa nee.. ehh.. ni förstår va jag menar..haha..

Annars då.. snart är det helg och då blir det att jobba av för hela slanten och tjäna lite jul pengar.. vilket kan behövas.. och snart är det ju luciakryssningen med.. ska bli kul.. men känns trist att känna att man kanske inte egentligen har råd.. men ehh.. man lever bara en gång så det får lov att lösa sig helt enkelt...haha...

Fick dock en glad nyhet igår.. fick tillbaka pengar från en räkning.. vilket känns bra.. då har man betalat för mycket alltså.. haha duktiga jag...ska bara lösa ut pengar med.. bara de inte drar nått då är det ju ingen vits..haha..

nee nu ska jag fortsätta att lyssna på bra musik och surra med folket.. sen blir det efterlyst och sovatime...

På återseende!
/// T


"Carpe diem"

Finally, I found the song I been looking for *smile*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0