A Beautiful Lie

I´m sick and tired of this now... issch.. min ekonomi är i botten och mina skolarbeten likaså.. jag har totalt tappat all motivation.. jag är tveksam att jag ens kommer att bli godkänd i engelskan...issschh detta är inte roligt alls.. det ända jag gör nuförtiden är att jobba.. och ändå har jag inga pengar.. vart har de tagit vägen?

Jag är förvirrad, rädd och ändå hoppfull.. jag vet att det kommer att ordna sig.. det måste det... jag vet det...
Tack för ni ställer upp för mig och finns där när jag behöver er... ni vet vilka ni är så ta emot er.... jag uppskattar det verkligen.. och tack för kramen igår.. den va verkligen välbehövlig... issch tyckte inte om att visa mig sådär svag för dig... men jag uppskattar verkligen att du finns där...  TACK!

Allt är verkligen upp och ner... men jag vet att jag kommer att klara det här.. har gjort det förr vem säger att jag inte ska klara det nu... ensam är stark eller vad säger man... jag är STARK! måste bara påminna mig själv om det.... jag älskar mitt jobb och jag tycker om engelskan men det är svårt där när man bara får motgångar att jobba med.. what to do?

Issch...confused.... please give me some answar and help with this.. I´m going to get through it but I doubt that I can do it myself...

På återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0