100%

"What comes around goes around"

Jaha, det är väl bara att inse att jag inte kommer komma någe vidare med min literatur uppsats så jag får väl vara nöjd med den behöver dock någon som kalla kolla igenom den om det är några stavfel osv.. men det löser väl sig.. om jag inte minns fel så har vi inte lektion förs på eftermiddagen imorgon..*hoppas*

Jag va tvungen att ta en paus i mitt pluggande och åt lite lunch och dylikt.. sen börja jag storstäda lägenheten ska ju ha inflyttningsfest på lörda så då kan det vara skönt att ha de det städat tills dess.. är riktigt nöjd nu faktiskt.. fått upp gardiner och alla kartonger är stort sätt borta... finally.. och min gamla lägenhet är inte ens min gamla längre.. wiho..nu har jag bara denna och inget annat att tänka på..

Är dock lite orolig.. men tror inte jag behöver vara det.. men vill bara höra att allt är bra så att jag slipper oroa mig...
det blir så svårt att koncentera sig på annat när man inte vet.. hatar den känslan.. usch jaa.. nää ska väl hoppa in i duschen nu tänkte jag och fräscha till mig lite.. ska ju trots allt snart åka till jobbet och jobba kväll.. ska bli skönt.. någe annat att tänka på kan behövas...

sometimes I miss the old times...

på återseende!
/// T

"Carpe diem"

Här kommer en liten uppåt låt iaf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0