Live your life



Nu va de återigen ett tag sen jag skrev.. vad ska man säga.. livet flyter på just nu.. visst har man dagar man bara är men de har alla.. de är inte alls som förr.. jag känner mig inte ensam längre.. jag trivs verkligen med mitt liv.. det känns verkligen bra.. jag känner ingen stress att hitta någon längre.. kärleken får komma när den kommer.. just nu tar jag bara hand om mig själv o mina behov.. desutom har jag nog inte direkt tid för kärleken just nu iofs dyker den upp så kanske.. aja.. har mycket träning just nu.. den här veckan har jag tränat/match från sönda-freda (kommer de att bli) o sen ingen idrott på lörda (vilodag som innebär storhandla o chilla har jag tänkt) sen på sönda blir det match igen.. o så är det ju morsdag.. så blir o fira mor då med.. *ler stort*

fast idag har väl vart en sisådär dag.. haha.. börjar me att man lyckas försova sig imorse då mobilen va helt död (slut på batterie, vet borde ha laddat den kvällen innan men tänkte inte på de) planera iaf inte o försova mig så mycket vet jag.. hur som helst så ringde syrran mig på hemtelefonen så ja kom upp o kom till jobbet bara en kvart sen.. puh.. men hela dagen har ju vart knas pga de.. man har väl inte riktigt vaknat lixom.. förs nu..haha.. sen lite små tjaffs me syrran om de påvägen hem.. eller rättare sakt sa jag ifrån för jag tyckte hon va allt för nerklänkande om att jag inte ladda min mobil.. men herregud man är ju bara en människa eller hur?  man kan faktiskt inte vara perfekt jämt.. aja, vi små gnabba lite.. men kändes skönt att säga ifrån när jag tyckte de va fel.. visst hon vart sur men va sjutton.. man vet väl själv om nå sånt här händer att man va klantig då vill man ju inte höra de en hel jäkla dag.. aja.. hem tog mellamål,lite surfande och sen middag o bära av till fysträningen som bara är utomhus och köra fys i spöregn.. när man sedan kom hem efter att ha skjutsat hem några lagkamrater så va de bara att värma upp sig i ett varmt bad eftersom man va blöt ända in i märgen... o nu chillar man lite efter kvällsmålet.. snart är det dax för sängen.. *smile* ska bli så skönt att bara lägga sig ner o sova.. men träningensvärken man kommer ha på lörda då.. ojoj... blir nog bra.. hihi..

Sweet dreams!

På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0