Fairytale




Ja, vad kan jag säga.. livet leker just nu.. jag är kär i livet.. det känns så underbart att bara leva på och tycka om allt man gör.. jag har äntligen börjat hitta tillbaka till mig själv.. vad har hänt sen sist då?
Jo, jag har spelat min första fotbollsmatch på 8 år och de va hur kul som gelst.. o jag kom in i matchen som om jag aldrig hade slutat från början.. va grymt kul.. nästa match är på söndag.. då jäklar.. annars idag har jag planterat skog me mina nya lagkamrater.. de gick bra trots att jag snubbla såklart och skrapa i knä o arm.. o hade sönder mina skor..haha.. men annars så.. vart dock helt slut efter det..  Vet itne vad mer jag kan skriva.. men nu ska jag rulla vidare och sjunga vidare på "Fairytale"

Förra helgen va helt underbar.. då va jag ute och lira fotvoll, brännboll och kubb me mina syskonbarn plus några till och sen chilla jag lite me eurovision me nå kompisar och så..  helt underbart.. o den bästa låten vann..


Alexander Rybak - Fairytale

Years ago, when I was younger
I kind a liked, a girl I knew
She was mine and we were sweet hearts
That was then, but then it's true
I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
Cause I don't care if I lose my mind,
I'm already cursed

Every day we started fighting
Every night we fell in love
No one else could make me sadder
But no one else could lift me high above
I don't know what I was doing
When suddenly we fell apart
Nowadays I cannot find her
But when I do we'll get a brand new start
I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
Cause I don't care if I lose my mind,
I'm already cursed

She's a fairytale yeah
Even though it hurts
cause I don't care if I lose my mind,
I'm already cursed

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vad skönt att allt rullar på för dig nu tjejen! =D Tummarna upp för dig stumpan!!

2009-05-24 @ 16:33:54
Postat av: Anna Lundin

Skönt att du mår så bra som du gör. Men I miss u!!!!

2009-06-03 @ 13:48:09
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0