Decode




Jag har faktiskt kommit på att jag är rädd för förhållande.. jag är helt ärligt livrädd för att vara ihop med någon.. shit.. måste man ju anpassa sig efter varandra och sen vill jag inte vara fast.. jag vill verkligen kunna göra vad jag vill.. alltså nu menar jag inte att hångla med en massa killar men att idrotta, resa m.m. ja you name it.. Kanske därför jag har valt så destruktiva förhållande.. fastnat för killar som inte är bra för mig osv.. jag är helt enkelt inte riktigt redo än.. och jag har väl inte hittat HAN jag verkligen vill ha heller för den delen... hmm.. va läskigt.. samtidigt som jag vill hitta HAN så vill jag inte det.. haha.. man borde inte få känna så tycker jag.. hehe.. ehh.. jag får helt enkelt ta en dag i taget och tänka på mig själv i första hand så ser man vad som händer i framtiden.. hur som helst..


Nu har jag iaf kontakten det lag jag vill börja spela fotboll i.. och bara jag får tider och skaffar mig ett par fotbollsskor så kan jag nog börja träna redan på måndag.. vet iaf att det är träning måndagar och onsdagar men tiderna skulle visst ändras så skulle få reda på de så fort det är klart! *ler* och imorgon har jag tänkt fara och shoppa mig ett par fotbollsskor.. har presentkort på intersport så jag tänkte faktiskt shoppa för det... hoppas jag hittar ett par rätt billiga men bra skor.. va kul det ska bli.. hoppas att jag kan börja redan på måndag bara.. hihi.. annars ikväll så blir det hockey som gäller.. ska se SVerige- Kanda i semifinal.. har redan fixat ostbågar till ikväll.. så kvällen är räddad.. tror det kommer att bli en tuff och spännande match.. annars skiter ja i det ...haha... på söndag ska jag iväg till Bosön och göra fystester med handbollen.. det ska bli kul och skrämmande.. hehe.. men man får bara hoppas att man tränar upp sig och att resultatet är bättre till hösten sen... det känns riktigt skönt att börja träna igen men att det är på mina vilkor.. och att jag har bestämt mig för att inte satsa så högt.. jag tror det kommer att bli susen..


Sen har jag bokat min resa till Gotland nu med.. ska åka v.32 och hälsa på min kompis där.. det va den veckan som passade bäst så jag kirra det.. vart lite dyrare än en annan vecka jag tänkte åka men det gör inget.. kommer att bli superkul.. *ler* och bästa av allt jag behöver inte betala förs i slutet av juni.. gäller bara att komma ihåg det..hihi..

Nej nu ska jag surfa vidare innan hockeyn!


På återseende!
/// T

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Gotland vad roligt! jag vill också åka bort någonstans. :D Göra nått roligt :P

Ska du börja spela i ett annat lag nu? Vilken?

2009-05-10 @ 17:21:17
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0