What doesn´t kill you...







De va ett bra dag sen jag skrev sist och jag vet inte ens vad jag kan uppdatera med..haha.. det ända som hänt sen sist är att man har varit sjuk igen med feber och man har jobbat och donat..
Börjar må bättre igen det känns bra.. känns bra att jag börjar hitta mig själv och få tillbaka mitt gamla jag då jag va som lyckligast.. då jag mådde som bäst och mycket tack vare att jag har tagit tag i mitt liv nu med hjälp.. jag har fått hjälp..

Annars har det hänt lite grejer med killen jag gillar och så.. det går sakta men säkert fram där.. vi har börjat småsnacka lite på jobbet oxå, bla frågat hur det är o skojat lite.. senast idag.. det känns dock som att det går rätt sakta där men det kanske är lika bra.. jag undrar jag.. fast det är en sak som gör att jag tvekar och blir osäker och de är att han inte har svarat på mitt senaste mejl.. antingen så tror han att han har svarat eller så har han inte haft tid då han har vart ute på facebook eller så tycker han inte att det är något att svara på.. hmm.. hur som helst så vekar han iaf vilja lära känna mig också annars skulle han väl inte heja eller svarat så mycket som han har gjort förut??? right? gaaah.. jag är så osäker när det gäller killar alltså.. förut kunde jag verkligen lita på min intution men nu vågar jag inte riktigt göra det längre... jag vet inte va jag ska tro för jag vill inte bli sårad eller få en törn.. däremot vet jag att jag gillar honom nå grymt mycket... vet knappt hur jag ska betee mig kring honom.. ibland blir jag så blyg och ibland kan jag va social.. gaah.. måste han va så fin?

Handbollen då?.. tjaa, va kan man säga.. har faktiskt börjat träna igen ordentligt och helhjärtat men det vet inte om jag har hittat formen än antar att mycket ligger hos mig själv och mitt eget självförtroende.. förr spelade jag med ett självförtroende och nu spelar jag bara lixom på någe sätt.. fast det känns som att så länge jag inte ger upp den så kommer det att lossna snart igen.. (hoppas jag) Har dock två matcher i helgen det ska faktiskt bli kul att spela och jag tänker verkligen ge allt i dem... jag ska höra om jag kan få lite publik som kan titta på mig som sist och så.. då kanske jag kan prestera bättre... (hoppas)

nu är det bara 8 dagar kvar sen kommer jag och Milla att åka på den efterlängtade spring break kryssningen... dagen efter jag fyller år.. vågar knappt tänka på det.. jag tror och hoppas att det kommer att bli kul.. desutom är jag ju snart ett år närmare 25..hehe,,, det ska bli skoj faktiskt.. ska nog ringa mor idag och höra lite hur de tänker göra nästa vecka om de kommer på min födelsedag eller inte osv..skulle dock va kul om alla kunde komma på onsdag så jag kan göra en tårta och bjuda på fika innan jag åker på torsdan.. hoppas bara att jag håller mig frisk.. det känns att min kropp är utmattade.. så det ska bli skönt att åka bort ett tag om det så bara är över en natt och göra något som jag absolut inte brukar göra... hehe... fast jag har lite smått panik eller egentligen inte.. men jag vet inte vad jag ska ha på mig förutom en snygg topp jag köpte på second hand butik i sthlm för någon månad sen.. men vad jag ska ha till den vet jag inte... hmm.. ehh.. det löser sig.. jag brukar ofta klä mig efter vad jag känner för då brukar det bli rätt eller rättare sagt då ser det bra ut på en.. .

Nej, nu ska jag nog ringa mor min.. va faktiskt länge sen jag snacka med henne.. minns knappt när det va sist faktiskt... hmmm...

På återseende!
/// T

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fiiin bild!!! =D Många sånna bilder ska det bli på kryssningen!!!

DÅ e det du o jag babe!

2009-03-05 @ 20:52:10
URL: http://okashi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0