No air



Hmm, har tänkt mycket de senaste dagarna på hur jag egentligen känner för vissa personer.. har inte kommit fram till något svar direkt.. mer än att jag är less på att ge och ge men inte få något tillbaka.. jag är less på att vara förvirrad på hur ni vill ha det.. jag vet inte vart jag har er någonstans alls.. ena stunden är man någon speciell i era ögon och nästa så finns man knappt.. jag kan som inte göra något åt det.. jag kan ju inte tvinga er att tycka om mig.. men allt jag vill ha är svar.. jag är less på att gå i hopp och sen krossas det nästa stund... och du.. jag trodde som sagt att du va annorlunda men det verkar som du är en player.. har inte hört eller sett dig på över en vecka.. vilket känns underbart för då kan jag stoppa mina känslor för dig.. även fast du va speciell när jag fall för dig.. men nu har du verkligen rört om i grytan.. mina känslor har svalnat och gör det mer och mer.. vet inte alls va du vill.. jag trodde du ville mer än så... men jag antar att jag hade fel.. vet inte vad jag ska jag göra.. jag är less på att vara den som hör av mig och tar kontakt.. varför kan inte ni jaga mig någon gång???

Jag vet en sak jag måste göra om jag inte hör nått eller träffar dig.. jag känner att jag vill ha svar så jag får helt enkelt försöka ta reda på det.. jag mår bättre av att få dissen än att gå och grubbla hela tiden... jag vill inte lägga energi på någon som inte vill lägga energi på mig.. det är lixom ingen vits med det.. då lägger jag hellre energi på de som faktiskt vill lägga energi på mig med... du ska bara veta hur svårt det är för mig att inte höra av mig till dig.. jag ska vänta.. varför ska jag visa mig "svag" och skicka ett sms till dig för.. då du inte verkar bry dig för fem öre... jag vet att du har sagt att du ska komma på lörda men jag är tveksam... usch... jag hatar att känna sådan här ovishet.. allt jag trodde och kände för dig.. känns bara så skumt... du känns overklig.. ena stunden va du världens finaste och nästa sekund så sjunk du i mina ögon till en player.. jag fattar inte.. är jag en trasa man bara kan leka med??? du är som inte den första som ger mig hopp och sen tar de tillbaka.. jag tror att jag ska stänga av mina känslor igen för allt.. varför ska jag öppna mig för?  varför ska jag tycka om någon när jag bara faller för rötägg (visst alla er inte det)...

ville som bara passa på att skriva av mig medan jag har lusten....jag är faktiskt inte missnöjd med allt som har hänt i mitt liv utan bara less på det mönstret som har hänt.. jag är glad att jag har mina vänner och familj som faktiskt uppskattar mig för den jag är...

TACK!

På återseende!

/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0