Monday bar spring break cruise





Om jag tyckte att förra helgen va den bästa någonsin hittls så slår det ju inte kryssningen och firande av min födelsedag... jag kan ju börja att berätta att förra helgen så va jag som sagt först på middag me nå tjejer från jobbet och sen träffa jag killen jag är förtjust i (vilket jag inte ens vågat drömma om skulle hända) och så va jag på bio på söndan me en av mina närmsta kompisar och såg i taket lyser stjärnorna, hur bra som helst.. helt gripande.. rekomenderar den starkt... sen kom veckan med jobb och firande av min födelsedag.. fyllde i onsdags och på torsdagen va det dax att fara på spring break cruise me min babe.. va lite spännande eftersom jag inte har åkt på specialkryssning förut och inte lyssnar så mycket på dance, trance och hardcore så mycket längre som när jag gick gymnasiet.. efter lite krångel me hyttnyckel och byten av hyttar så fick vi en fyrmanna hytt för oss själv.. hur underbart som helst.. efter vi hade shoppat för kvällen och bytt om så gick vi och mingla lite och hamna på dansgolvet direkt.. och sen dansa vi i stort sätt hela natten.. helt jäklar undebart som helst.. hur kul som helst och vilka sköna människor sen då.. Tack för att du frågade mig och fick mig att åka.. det va nog det bästa jag kunde ha gjort.. så kul har jag inte haft på länge och defentivt inte bara av att dansa... det var grymt.. svårt att förklara man måste ha åkt på en sån kryssning för att förstå va jag snackar om.. tyvärr kom tröttheten och förkylningen igång så vid 4 tiden va jag helt slut och somnade.. men min babe höll igång till 6 tiden på morgonen.. det va lungt eftersom vi båda va nyktra och sen att det kändes så jäkla tryggt.. det va verkligen ingen köttmarknad utan folket som åkte va där för att ha kul och dansa.. synd bara att inte mina andra två babes kunde haka på... men sen dagen efter så vakna vi och skulle gå och äta frukost vid 1 tiden på dagen men vi hitta ett dansgolv så vi dansade lite, gick och åt, handlade och gick o bytte om till lite lättare kläder och dansa sen i stort sätt hela tiden fram till 05 då de stängde dansgolvet... då va de bara att packa allt och bytta om och varva ner innan vi kom  i land vid 6 tiden.. då fick jag världens överraskning.. först visade de sig att mina andra två babes kom med bilen och hämta upp oss.. "yes, tänkte jag vi ska åka bil till min babe och fixa oss där och sen dra ut va skönt att slippa bära allt! men sen så hade de gjort tre rätters så vi for hemåt och käka, bytta om och sen drog vi in till GK och dansade från ca 11 till 02:30... va helt slut men det var de värt.. innan vi for hem med bilen så käka vi på donken.. mums.. just inte nog med den här överraskningen så fick jag en väska och vantar av mina andra babes och en flaska vodka av min babe från kryssningen... you are the best girls.. TACK! för en underbar firande av min födelsedag.. den bästa hittils.. det slog faktiskt förra helgen med hästlängder... jag kunde inte ha varit mer tacksam för det.. ni är de bästa vännerna man kan ha...


Nej, nu ska jag försöka ta mig en dusch eller kanske slappa lite framför tv:n igen.. är helt slut.. hihi...

På återseende!

/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0