Elitserien - är det en dröm?




Svaret är: NEJ!, Vi vann div1 och nu är det elitserien nästa säsong som gäller... man kan inte fatta det, det är ju hur stort som helst att våran lilla klubb och att ett lag från roslagen ska slå igenom så stort.. att ett lag som bara har egna spelare kan vinna div1 visar på starkt ledarskap och stark gemenskap i våran trupp.. Jag är riktigt stolt och glad även fast jag inte spelade så mycket i div 1 och jag tänker fortsätta att satsa och jag tänker spela minst en match i elitserien det är mitt mål!

Det ända man hoppas på är att vi får en ny hall nu när det går bra för både dam och herr... Jag måste säga att flytta hit var det bästa jag kunde ha gjort i handbollssyfte.. min dröm har alltid varit att spela i elitserien och fatta nu kan den bli verklighet... jag kan knappt tro det men, ja det är inte omöjligt.. och att jag hade kapaciteten att spela i div1 gör att jag defentivt har det i elitserien.. behöver träna styrka i överkroppen så jag klarar av att göra mina spärrar... det är något jag måste göra.. det vet jag! fysiken och tekniken finns redan....

Det va ett tag sen jag skrev.. jag vet.. men det har hänt så mycket att jag varken har hunnit med eller orkat skrivit...
har jobbat varje dag men den här veckan ser det lite mörkt ut, jobbade inte igår och vet inte än hur det blir idag.. men de har inte ringt än så... annars ser jag det som semester och jag vet att jag kommer nog klara mig fast det kommer att bli lite snålt om pengar bara.. så jag får se till att spara.. men jag är glad att jag jobbade övertid i lördags iaf.. annars har jag vart på fest hos M o J.. har inte träffat dem på aslänge och de andra i de gänget.. så det var riktigt kul!

Nej, nu är det dax för frulle!

på återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0