A dream come true

at least some part of it.... Jag kan knappt fatta det men det är iaf helt underbart... får se va som händer här framåt... jag är bara glad över att jag har träffat honom...o att min intution stämde igen.. det känns great..men jag vågar inte tro allt för mycket på om de blir nå mer eller så.. men en sak kan jag säga iaf.. mina känslor för honom har ju defentivt inte blivit svagare..haha utan tvärtom.. jag trodde faktiskt inte att jag skulle kunna känna såhär för någon igen... och att han är intresserad tillbaka det är fantatiskt men jag har svårt att tro på det.. allt känns som en dröm.. en bra dröm..
Livet har verkligen tagit vändning.. det känns bra.. hoppas bara att det fortsätter på samma spår nu så att jag får nå bakslag så jag faller igen.. det är rätt jobbigt att jobba sig uppåt men det går.. och jag vet hur jag är när jag är stark och mår toppen..

Nee,, nu orkar jag inte skriva nå mer för klockan är strax efter 09 och jag somnade faktiskt inte först vid 03 i natt så jag är väl lite trött och små lullig än..haha... men sånt man får ta... :)

På återseende!

/// T



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Du har blivit utmanad av mig, se min blogg för mer info :o)

2009-03-10 @ 20:36:49
URL: http://tystatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0