18 karat gold

Helgen har varit helt underbar.. jag har återigen fått reda på vilka som är ens sanna vänner...jag fick reda på något som jag absolut inte visste och som förändrar saker och ting.. jag är fan lyckligt lottad.. jag uppskattar verkligen det.. jag är så j-vla glad att jag har träffat dig.. du är underbar.. du är bäst helt enkelt! kommer alltid finnas kvar hos mig vad som än händer... det finns vänner och det finns vänner..tack för allt!

Usch, är så jäkla bakis idag.. haha.. nee ska kolla lite på nå O.C avsnitt igen.. :)

På återseende!

/// T

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Låter bra det där.. :D

Vem är det om man får fråga. ?

Måste ses snart!!! Miss u!!!!!!!!!!!

2009-05-07 @ 21:18:38
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0