sick and tired

mjo så är det tisdag och jag har blitt jätte sjuk.. orkar ingenting så har vart hemma idag från jobbet och kommer vara det imorgon med.. hela min kropp värker.. och har en sprängande huvudvärk samt en väldigt irreterande rethosta... usch.. hatar att vara sjuk iaf såhär sjuk.. fan.. jag orkar ju ingenting.. och ingenting hjälper.. sover jag så vaknar jag och har fortfarande ont överallt.. sover jag inte så värker det över allt.. är ljuskänslig och ljudkänslig.. snälla låt mig bli frisk snart.. usch fy bubblan... har dock lyckas få i mig lite mat idag.... och hinkat i mig vatten så gott de går.... nee nu orkar jag inte skriva mer.. ska nog lägga mig på soffan ett tag och vila igen..

På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0