Nytt år med nya möjligheter...




Nu har då nyårsafton varit och det är 1 Januari 2009.. tänk vad tiden går fort.. va mycket man kan hinna med på ett år och inte hinna med på ett år... detta år som varit har vart fullt med äventyr.. man har gjort mycket saker och inte hunnit gjort några saker.. tänk.. nu är man snart 24 och vad har man hunnit i sina 24 år.. jo en hel del.. bott i en annan stad m.m.
Nu är det bara att tänka framåt och göra det bästa av år 2009....


På nyårsafton tog jag det lungt och vara med några bekanta.. vi käkade god middag och efterrätt och spelade lite guitar hero samt wii... det va riktigt trevligt må jag säga... däremot är jag rätt besviken över att mina så kallade vänner knappt hörde av sig.. fast jag t.o.m hade frågat om vi skulle hitta på något på nyår.. men nej.. inget svar fick jag där och inte har jag pratat nå med dem på några dagar heller.. jag blir så besviken.. det känns som jag håller på att förlora mina vänner eller rättare sagt håller de på och förlorara mig... jag är så less på att det bara är jag som hör av mig... jag vet faktiskt inte hur mycket mer jag kommer orka med det.. jag vet att det kan vara fullt upp med jobb och de här dagarna med familjen osv... men man kan väl iaf höra av sig och önska gott nytt år åtminstonde... nee jag vet inte.. nu kanske jag är extra känsligt eftersom mina grannar har hållt mig vaken nästan hela natten så jag är extremt trött just nu.. men jag har väl lite överseende med det eftersom det är ju på nyår en gång per år.. men jag måste säga att jag är besviken ändå på er...



Här kommer en uppdatering på vad jag ska göra 2009:


Nr 1:  Nästa år ska jag ta tag i min egen träning och få mer självdiciplin!


Nr2: Åka utomlands eller en resa av längre slag.


Nr3: Börja plugga antingen bara läsa någon kurs eller heltid (beror på vad ekonomin tillåter)


Nr4: Jobba, jobba, jobba....


Nr5: Skaffa en dagbok (en sådan man skrev i när man var liten)


Nr7: Betalat av alla skulder och börjat spara igen...


Nr8: Åka på nyårskryssning 2009-2010


Nr9: Söka upp hjälp och ta tag i allt så jag mår bra igen


Nr10: Fira min födelsedag ordentligt


Sådär då har jag iaf 10 mål med år 2009 som jag tycker är rätt rimliga och som jag kan se framemot att klara av...


Ne nu ska jag nog försöka sova lite så jag orkar med resten av dagen eller åtminstonde ta en dusch så man känner sig piggare...


På återseende!

/// T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0