Me against the world

Jag har kommit till insikt idag... något som jag har förträngt har kommit fram.. antagligen därför jag har vart så off dessa dagar som har varit... jag vet inte vad mer jag ska säga.. men det kan inte annat än och bli bättre förhoppningsvis... nu när jag har kommit till insikt så kan jag iaf bearbeta det... jag vet nu vad som har tyngt mig... och jag vet att jag MÅSTE åka bort någonstans ett tag.. någonstans som inte kostar allt för mycket.. där jag kan hitta en väg tillbaka.. jag har kommit vilse längst vägen just nu... MÅSTE hitta tillbaka... det är läskigt... jag känner verkligen inte igen mig själv längre... vart har jag kommit? Hur ska jag komma tillbaka? Hjälp!

Imorn ska jag iaf handla en anteckningsbok... jag måste börja skriva av mig igen...

På återseende!

/// Teresia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0