Hold the line!

Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev sist.. har dock inte hänt så mycket.. man har jobbat och igår va jag iväg och spelade DM.. det gick väl sisådär.. både för mig och laget så att säga..men vi va två seniorer och resten a-flick så va gör man... men det gick ju bra ändå. vi kom trea i hela tuneringen eller rättare sagt delad trea.. kul kul...

annars har man tagit det lungt.. lirat lite guitar hero och sen kollade jag på juniorvm igår sverige -slovakien... sverige vann med 5-3.. skönt och kul.. så nu väntas det på final mot kanada på måndag natt... hoppas jag orkar och kan se den.. alltså att jag är ledig på tisdag..hehe..


Idag har jag åka skridskor i hallen med syrran och barnen.. det var skitkul.. har inte åkte på aslänge så det va kul att stå på ett par grillor igen.. lite vinligt dock men jag ramlade bara en gång.. *stolt*  så nu är det  bara att jag införskaffar mig ett par så jag slipper dela med syrran... och åka gärnet... fullt ös medvetslös.. eller vad säger man.. thihi..


Nee annars idag har jag lirat lite guitar hero och just nu tar jag det lite lungt och funderar på att vila strax faktiskt.. imorn är det ju jobb som vanligt...


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0