Good enough...





Nu är det återigen söndag.. shiit va tiden går fort ibland.... jao.. va har hänt sen sist tro... jobbat och tränat.. samt en streckning i ljumsken och en skitmatch igår från min sida.. men annars.. jao.. då ska man väl inte klaga.... neej usch.. jag är less på denna nedåtgång som jag har nu... jag orkar fan inte va så längre.. javisst har jag dåligt med ekonomin men jag måste låta det va på andra sidan och leva i nuet istället.. annars kommer jag inte komma långt.. hmm.. har inte umgåtts med någon av mina kompisar på aslänge men i helgen har jag träffat några av dem iaf.. de har vart kul... skönt.. det är då man känner hur viktiga de är för en.. hur viktigt de är att ta sig tid för dem... men sanningen är att jag har väl varken haft ork, tid eller några pengar för att kunna umgås med dem.. när några vill gå ut och fråga om man kan haka osv... men det har vart riktigt nice i helgen.. om bortser från vissa saker som jag kunde va utan..haha...


jao.. idag är det då återigen söndag.. vet dock inte va jag ska hitta på.. men hittils har jag plockat undan alla julsaker och diskat och det bara på ca två timmar.. från det jag klev upp tills nu alltså... hmm.. ingen vila här inte.. jag är helt enkelt för rastlös för att bara sitta stil...dock vet jag inte va jag vill hitta på härnäst.. eller mjo... jag vill inte vara hemma.. jag vill bara bort ett tag.. jag tror jag skulle behöva åka bort någon helg och bara vara någon annanstans och ha en minisemeter... det skulle va guld.. och jag tror jag skulle hitta kraft till allt igen... just nu..känns allt bara.. bläääääää.... men jag vet att det bara är en svacka men en oerhört jobbig sådan dock... hmmm...


Någon som har ett förslag vad man kan göra på söndagar?


På återseende!

/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0