10 orsaker att inte komsumera Alkohol

Har kommit på att det inte alls är lika roligt att festa längre iaf inte med alkohol och utgång.. det blir bara samma sak.. man dricker sig för full och går på efterfest och sen kommer bakfylleångesten kommer dagen efter... 

nee kommer med uppdatering om en stund.. ska se på film me sist nu...

Nu kommer uppdatering.. bättre sent än aldrig... helgen har varit helt okej.. däremot så kunde jag ha hoppat över utgången i lördags.. blä, usch fy vilken ångest man har...*suck* blir så irreterad... varför måste jag dricka så mycket och varför måste man äns dricka alkohol för att gå ut på krogen.. jag vet att jag kan ha roligt ändå.. nee nu är det slutdrucket för ett bra tag.. orkar inte.. nee usch... man får bara en massa ångest och minnesluckor hela tiden.. nee det finns roligare saker att spendera pengar på än alkohol.. och det är faktiskt roligare om man kommer ihåg allt som har hänt istället för att ha minnesluckor.. ne fy bubblan.. jag kan nog rabla upp massa saker varför man inte ska konsumera Alkohol men det orkar jag inte ta här... nee nu är det slut skrivet...

På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0