Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Milla (en av mina bästa kompisar: http://okashi84.blogg.se/

Så här går den till :

Så här går utmaningen till:
 · Gå in i mappen där du har dina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

 

· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

· Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Så här kommer min bild :


Den här bilden är tagen för snart två år sedan, tror faktiskt det var i den här månaden..hehe.. lite lustigt.. det är iaf jag och min babe Milla som utmanade mig.. en annan kompis till mig hade underklädesparty så därav de underliga kläderna..hehe..

De jag utmanar är:
Tuss
Natta
Anna
Agge
Påsen
Jessica


Annars kan jag passa på att säga att mitt liv har fått sig en liten ändring.. jag känner mig helt plötsligt mycket gladare igen.. det känns verkligen som att det här året kommer åtminstonde sluta bra.. så dåligt som det har börjat..hehe.. i helgen kommer det att bli lungt.. är ju alla hjärtans dag imorn men då ska jag fira min andra syrra som fyller år och sen ska jag iväg och spela match.. så någe annat är inte planerat.. har ju desutom ingen att fira med och lika bra är ju det.. tycker det är ganska överskattat.. tycker man ska visa sin kärlek till varandra lite då och då, varför göra det på en speciell dag bara? tycker dock det är lite gulligt med en sådan dag men som sagt.. man ska visa sin kärlek till de man tycker om lite då och då.. så de vet att man tycker om dem.. jag kan säga så mycket att jag verkligen älskar er mina vänner och min familj.. jag hade inte varit lika stark genom den här krisen som jag går igenom om det inte vore för er.. TACK!


Nej, har precis kollat på Angus, Thongs and perfect snogging Va helt okej faktiskt.. hehe.. tonårskärlekshistoria..hehe..
Och nu efter jag har skrivit klart det här och fixat utmaningarna så tänkte jag läsa lite ur New moon del 2 till Twilight


Sweet dreams!


på återseende!


/// T



Plain white T´s - write you a song

 I don't know how to make lots of money
I got debts that I'm trying to pay
I can't buy you nice things, like big diamond rings
But that don't mean much anyway
I can't give you the house you've been dreaming
If I could I would build it alone
I'd be out there all day, just hammering away
Make us a place of our own


I will write you a song
That's how you'll know that my love is still strong
I will write you a song
And you'll know from this song that I just can't go on without you


I don't know that I'd make a good soldier
I don't believe in being violent and cruel
I don't know how to fight, but I'll draw blood tonight
If somebody tries hurting you


I will write you a song
That's how you'll know that my love is still strong
I will write you a song
And you'll know from this song that I just can't go on without you


Now that it's out on the table (it's out on the table)
Both of us knew all along (knew all along)
I've got your lovin' and you've got my song


I don't know how to make lots of money
I don't know all the right things to do
I can't say where we'll go, but the one thing I know
Is how to be a good man to you
Until I die that's what I'll do


I will write you a song
That's how you'll know that my love is still strong
I will write you a song
And you'll know from this song that I just can't go on without
I will write you a song (I will write you a song)
That's how you'll know that my love is still strong (love is still strong)
I will write you a song
And you know from this song that I just can't go on without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0