Semledagen!



Jo, idag är det då fettisdagen.. i till dagen till ära har jag faktiskt köpt semlor.. tanken va att köpa mig lite wienerbröd men det va tyvärr slut på Konsum så då bestämde jag mig för att köpa semlor istället.. är egentligen inte så förtjust i dem.. men va fan.. lite onyttig ville jag vara... haha.. annars då?  ja, nu är jag själv igen i min lägenhet känns rätt skönt men samtidigt lite tomt.. jag började ju vänja mig vid att ha folk här eller omkring mig och min syrra är inte hemma.. så jag kan inte tracka henne med min sällskapssjuka beteende just nu.. haha... jag har börjat tagit tag i mitt liv iaf.. va på möte igår.. kändes okey.. men tufft... jag är nog inte så tuff som jag tror.. jag vill ju bara att allt ska vara bar NU!  inte nog med det fick man "ett slag i ansiktet" inte bildigt talat då men det kunde lika gärna ha vart så igår på handbollen.. jag har ju haft mina svackor och nu kan jag säga att de VA påväg uppåt.. jag höll på att hitta gnistan igen... det första som händer är att vi (fyra) som spelar mest i utvecklingslaget (som det så fint kallas) inte ens vart me räknade när vi skulle spela mot varandra igår.. först dela de in a-flick och div 1 laget i två lag och sen vi som vart kvar då.. visste de inte va de skulle göra.. vi kunde lika gärna att kastast ut från hallen.. jag vet lixom inte om jag ska gråta eller känna hat.. ingen aning.. känner bara tomt... handbollen har ju ändå vart min stora trygghet här i livet men va gör man när man bara möter motgångar hela tiden och jag som redan mår som jag gör.. hur ska jag orka stå emot... iaf.. de slutade ju inte där om ni trodde de.. nejnej.. långt ifrån.. efter träningen så hade vi ett möte om hur uppläget kommer att se ut härdanefter.. jag kan ju säga såhär.. att min uppfattning va defentivt att jag inte va välkommen längre i a-laget av tränarna alltså.. inte av spelarna.. jag har hela tiden trots att jag mest spelat i utvecklingslaget som ett lag... alla vi spelare både i div och vi... men nu ska de göra så att.. för det första ska vi få senare träning på måndagar och sen tisdagar så ska bara seniorerna träna alltså div 1 spelarna.. vi andra (4) ska få träna på onsdagar med c-laget och a-flick.. hallå? Vaddå, sära på laget som redan är på väg att splittras.. passar vi inte i det laget längre eller vad är det frågan om? jo, just de ska plocka upp spelare så att det blir två på varje position från oss utveck. och a-flick.. nee usch.. jag tappade direkt den lilla gnista jag hade fått upp må jag säga.. hur fan mycket mer skit ska jag få????

Vet inte om jag ska träna i protest idag eller om jag ska skita i det?.. känns ju meningslöst om man ändå är något som man kan slänga hit och dit.. räcker de inte me den kritik man själv sätter på sig själv?

Tur att de finns något som är positivt i livet iaf.. glad att vi har fått mer kontakt...

på återseende!
/// T


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Misss u!!!!

2009-03-03 @ 16:43:53
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0