Let it die

Idag har det verkligen vart upp och ner.. det ända som vart bra va väl när jag va jobbet.. även fast det hände småsaker där med som man kan kalla otur.. menmen.. annars slutet av dagen har bara rasat neråt och ännu neråt.. börja me att besiktningen verkligen inte gick igenom och sen tränigen gick skit.. men allt kan man väl säga börja i morse.. glömde nyckeln till skåpet.. visst fine.. inget och göra åt.. bara skratta åt.. efter en halv timme ungefär går brandalarmet bara att traska ut i 8 minus grader och frysa i 20 min innan allt va klart o man fick gå in igenom.. verkade ha varit lite falsktalarm.. aja.. sen hitta jag en 20.. wow positivt.. och sen heja på den snälla killen.. fick lite positiv karma.. sen på lunchen när jag skar i en körsbärstomat så stängde de upp i hela facet och håret.. mmm.. va roligt.. not.. men bara att skratta åt.. sen va de väl lungt.. man vart glad och fick energi av de fina vårvädret idag.. men sen kom det jag fasa för.. besiktningen.. gahh.. hur ska det gå? jag hade en känsla av att det inte skulle gå så smärtfritt och mycket riktigt.. spindelleden,höger var jätte glapp och bromsarna i bak va ojämna så bara och fixa och ombesikta..*suck* där försvann mina pengar... jag ska verkligen inte ha bil.. det spelar ingen roll vilket bra skick den är i när jag köper den.. det slutar alltid med att något går sönder på den.. *suck* ibland blir man så less..  sen kom träningen.. va väl lite på g där men sen när övningarna började som att skjuta eller stå i försvar eller slå spärrar ja, då rasade allt.. sköt målvakten i ansiktet, smällde en tjej i ansiktet när jag stod i försvaret osv.. jaa.. det sluta med att jag klev av.. allt bara rasade och jag bröt faktiskt ihop.. vill inte erkänna det men tårarna kom och jag kunde inte sluta...  skit va allt är blä idag..... så känns de som.. ska sova snart.. ska bara äta upp min kvällsfika..

På återseende!

/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0