I still haven´t found what I´m looking for...

Fan vilken jävla jubelidot han är.. varför kan han inte bara lämna mig i fred??? Nej han va tvungen att försöka konfrontera mig på krogen oxå... va fan! Jag sa till honom att jag inte ville prata med honom men han lyssnade inte.. han fortsatte och malde på men jag sa nej.. jag vill inte.. tillsist brast det.. och han fortsatte och försöka.. "jag vill ju bara prata med dig" Jag bad honom och sa "snälla, varför kan du inte bara lämna mig i fred?" jag vill inte" men han lyssnade inte utan fortsatte... jävla idot.. han förstör ju bara för sig själv klart att folk omkring undrar va han håller på med... varför jag bröter ihop osv... men jag vägrade prata med honom.. varför skulle jag? jag har INGET och säga honom.. absolut INGET! men vart sut och gick ifrån och sa"fuck you"  shit.. vilke problem han har.. han kan FAN inte va frisk.. jag brukar inte smutskasta folk, och defentivt inte HATA folk men han.. jag kan inte rå för det endel av mig vill att han ska --- men endel av mig vill att han ska .... vilket han säkert gör därför han försöker konfrontera mig.. men herregud.. man lyssnar väl när jag säger "NEJ"  fan du har förstört mitt liv räcker inte det.. måste du komma och förstöra hela tiden. jag har precis börjat komma upp på fötter igen.. din jävel... ditt jävla as... *gråter floder*

leave me alone ffs....

På återseende!

// T

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har blivit utmanad! =D

kolla min blogg för att se utmaningen

2009-02-08 @ 19:33:01
URL: http://okashi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0