Finally!





Yes, livet har tagit vändning... det känns toppen.. jag känner mig på mycket bättre humör nuförtiden.. vet dock inte hur det kunde vända sådär på en dag.. det hände i onsdags efter tjugo i elva rasten.. fick låna syrrans mp3 (eller systersonens) det passet och jag började digga musiken och skratta för mig själv.. fick lite roliga bilder framför mig när jag lyssnade på markoolio..haha.. sen flöt det bara på.. jag har hållt humöret uppe hela veckan.. visserligen gick det kass för mig på torsdagsträningen och igår på matchen gick de sisådär.. men jag ändrade min egen inställningen istället för att tänka negativt när jag missa eller fokusera mig på det så skulle jag fokusera på att sätta nästa.. jag har rätt svårt att skjuta uppe för jag faller på så låg tungpunkt när jag skjuter men sista skottet jag sköt så sköt jag uppe och satte den.. fasiken va skönt det kändes.. då kände jag att glöden kom tillbaka.. och nu ska jag försöka satsa allt jag kan de sista matcherna här.. jag ska fokusera enbart på handbollen när jag är där.. och fokusera på annat när jag inte är där.. det hjälper inte att älta eller trycka ner sig själv när det går dåligt. man måste lyfta fram det som går bra i stället eller ta emot positiv kritik och försöka förstå hur man ska kunna ändra på sig.. jag hade kört fast innan den här matchen.. jag körde på samma väg hela tiden.. kunde verkligen ändra på mig.. och mycket berodde nog på min inställning.. men med min nya fokus så kan jag nog få det att funka.. det hoppas jag och tror jag på!

Annars flyter verkligen livet på galant.. life is wonderful!

Nej, nu ska jag fortsätta att tvätta och sen dra iväg och shoppa lite me sist! *ler*

På återseende!

/// T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp! =) Ska bo hos Ina då jag inte får ha bamse-stor vovve hemma hos mamma, fast vet dock inte om jag kan lämna honom för att festa, men jag ska prata med Ina o se hur vi gör...Jag e rädd att han börjar tugga på saker om han lämnas själv, gjorde det för hon jag e vik. åt, tuggade upp hennes killes bil när dom lämnade honom där! =S

2009-02-17 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0