Call me...





Nu är det åter igen "ångestsöndagen" hehe.. i helgen har jag haft och har fortfarande storfrämmande ifrån Pite och Lule... egentligen kände jag bara lulebon men de andra två pitebona är trevliga dem med.. fast de märks att jag inte är van att ha så mycket folk hos mig speciellt inte så nära inpå som de har blivit nu.. de kom i fredags och åker hem imorgon.. att det är tre killar desutom gör ju inte saken bättre..hehe.. man absolut inte van att ha grabbar hos sig...men det är kul ändå.. roligt folk.. ikväll ska de åka in till Globen och se AC/DC så de va därför de är här nere på besök och självklart ställer jag upp med sovplatser när jag har rum för det.. igår vart de fest och jag visa dem lite av byn.. sen hade vi efterfest hemma hos mig igen.. slockna väl inte förs närmare 04 på natten.. vart riktigt galej det där.. men kul.. jag känner mig dock lite tråkig som inte hänger med dem in i till sthlm för en shoppingrunda båda idag och igår.. idag hade jag iofs kunnat men jag orkade verkligen inte.. usch och nu har man ångest för att man inte gjorde de också.. gahh blir galen... jaa, galen på mig själv.. jag ångrade mig typ nästan medetsamma de hade lämnat lägenheten.. hade vart skönt och hängt me.. bättre de än att ha den här bakis "ångesten".. jag har inget att ångra sen igår eller så.. men jag vet inte.. jag har ju inte mått så bra på senaste tiden.. mitt självförtroende är ju inte på topp direkt så att säga.. kanske därför jag känner som jag gör just nu.. men imorn då ska jag äntligen ta tag i det.. det kommer att lösa sig.. samtidigt som jag längtar till jobbet imorn för att träffa HAN igen.. varje gång HAN ler så smälter jag.. han är fan underbar.. och jag känner han knappt.. men bara av att jag tänker på honom, drömmer om honom så får de mig att må bra... han är fan fin... jag har kommit fram till att jag har nog blivit lite smått förälskad i honom... och jag har glömt hur det är att känna såhär.. det är fan helt underbart... han är så snäll och underbar.. ja, jag kan nog fortsätta att rabbla upp bra saker med honom... ända nackdelen jag kan komma på är att han är nog lite kortare än mig.. men va sjutton gör det.. så fort han ler så känns hela världen undebar och jag smälter.. mitt hjärta gör lite små volter.. och direkt när jag ser han på morgonen så får jag fjärilar i magen.. jag önskar det kunde vara så förevigt.. samtidigt som jag känner såhär så försöker jag vara logiskt...är det meningen att det ska bli vi två så kommer det att bli så och är det inte meningen så blir det inte så.. det är det ända jag kan vara säker på... ohh, va jag längtar till imorgon då jag får se hans underbara leende igen och hans fina bruna ögon...

drömmer mig bort....

På återseende!
/// T

Världen underbaraste låt för tillfället är denna:

Shinadown - call me

Wrap me in a bolt of lightning
Send me on my way still smiling
Maybe that's the way I should go,
Straight into the mouth of the unknown
I left the spare key on the table
Never really thought I'd be able to say
I merely visit on the weekends
I lost my whole life and a dear friend

I've said it so many times
I would change my ways
No, nevermind
God knows I've tried

[Chorus]
Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't want you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way

I finally put it all together,
But nothing really lasts forever
I had to make a choice that was not mine,
I had to say goodbye for the last time
I kept my whole life in suitcase,
Never really stayed in one place
Maybe that's the way it should be,
You know I live my life like a gypsy

I've said it so many times
I would change my ways
No, nevermind
God knows I've tried

[Chorus]
Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't want you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way

I'll always keep you inside, you healed my
Heart and my life... And you know I try.

[Chorus]
Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't want you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way
So, I'll be on my way
So, I'll be on my way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0