Ladder 49




Nu är jag hemkommen från Gotland.. eller kom ju hem i söndags men har haft lite och göra så inte hunnit uppdatera något här.. och mindre lär det bli nu när jag ska planera inför hösten med jobb, träning och studier..får se hur det hela slutar.. men hur som helst ska det bli skönt när allt är över och man kan slappna av.. sen har jag ju mycket jag måste göra inför flytten med.. men som tur är har jag som sagt lite tid på mig så det kommer att ordna sig..
Puh va jag är trött idag.. sov knappt någonting i natt eftersom jag hade så mycket att tänka på.. hoppas att det går bra att jobba.. egentligen borde jag väl kanske inte det med tanke på hur trött jag känner mig men eh måste få in lite pengar med..

Såg på en bra film ihop om att jag skulle somna men som sagt filmen va för bra så jag kunde inte somna och nu är det för sent att ta en tupplur då jag måste gå om ca en timme.. men vi får se..  hur som helst så va filmen grymt bra.. handlar om brandmän och va de offrar egentligen för att rädda andras liv.. sorglig men helt ja, jag kan inte hitta ord till det.. men jag satt fast klistrad och tårarna strömma ner för mina kinder.. va länge sen en film kunde beröra mig så att jag inte kan hålla tårarna borta.. Ladder 49.. lägg det på minnet.. *ler*

Nej, nu ska jag ta ett bad ihop om att känna mig som människa igen.. hehe..

Uppdateringen om Gotland kommer inomkort!

på återseende!
/// T

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Hej.. ska svara på det du skrev på till mig på min blogg.. :

Ja tiden går verkligen fort. Känns som det nyss var januari när vi fick veta det. Men det är liksom augusti! haha! Ja jag är nervös faktiskt. Är rädd att det ska hända nått eller så.. man vet ju aldrig.. ser inte fram emot smärtan heller. Hoppas bara att det inte ska ta alltför lång tid att föda. Ja annars får vi ta och ses sedan när jag har fött och du har fått ordning på allt. men kan ju ses också ändå. :) Tycker jag. kramar om

2009-08-11 @ 22:21:22
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0