A point of view

Varför vara kär i någon när ingen är kär i en tillbaka...
Varför vara med någon som inte vill vara med mig...
Varför fundera över kärleken när den kommer då man minst anar det...

Jag har minna konstiga funderingar.. jag vet.. men vaddå.. det är ju faktiskt så.. och jag är så jäkla less på att öppna mig, släppa in killarna i mitt liv... visst vissa finns ju kvar.. alla är ju inte svin.. men de flesta jag har verkligen tyckt om har ju varit det... så varför envisas jag hålla mig fast vid dem.. varför kan jag inte släppa dem.. vad är det som gör att jag dras till de som ändå bara kommer att såra mig i slutändan? Jag både känner och vet att de kommer det.. märks på en gång.. men varför stannar jag kvar? varför hör jag av mig när jag ändå inte får den respons jag förtjänar tillbaka? Nej, jag har börjat stänga av igen så mycket jag bara kan.. så snälla försök inte öppna mig...jag vill inte känna igen.. jag vill inte bli sårad igen... jag vill bara kunna lägga energi på de som faktiskt förtjänar det...




To a special friend

I wan´t to write a song to you.. but I don´t know how to but down the words I want to say.


I wan´t to write a song to you.. but I don´t know where to start…


I thought I knew you but it was all a lie and I saw your better half….


I thought I couldn´t rely on you but you show me that I could ..


I thought that you would mean everything to me but that was just a thought..


If I could I would bring you my heart but I can´t…


If I could I would bring you my soul but I can´t…


I can´t give you anything if you don´t give me something back…


I can´t love you if you don´t love me…


I know my life have been a mess but so has your life been….


I know we can´t be together but I want you…


I want you like the earth needs the sun..


I want you like the flowers needs the water…


I want you like we need the air…


I didn´t know it before but I will always have you close to my heart…


You are my best friend now and forever…


Cya another day and btw.. GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0