Life is like it should be!



Kan börja med att säga att denna helgen har varit en av de roligaste på länge!
Jag har kännt mig riktigt glad och på topp hela helgen! Har varit underbart och lärt känna nya människor!
Min start på de "nya" livet kunde inte ha börjat bättre! Allt känna great!


Fredag: Li var här och sov från torsda till lörda! så i fredags var vi hemma hos mig och käka tacos me syrran och barnen först.. sen kom A och hennes sambo N över och vi lira fia med hutt innan vi drog ner till byn.. trodde de nya stället hade öppnat 100% men icke så vi satte hos på top kapi.. va roligt sälskap så kvällen vart toppen trots att de va dött ute hehe..
Vart en tidig kväll (skönt)


Lördag: Vi vakna och började fixa oss och packa väskan för kryssningstajm! Efter det drog vi och handla lite till grillning som skulle ske innan vi for till sthlm och båten! när vi kom hem tog vi vårt pick och pack och gick hem till syrran för fika! riktigt smarrigt med äppelkaka + vaniljsås och glass vill jag lova!  sedan va de dax och traska till A och N för att grilla! Riktigt mys och gott var det! Efter maten så var det då tajm för att åka in! bilen vart full med 6 pers då med föraren! när vi kom in till stan veva vi ner våra rutor och hade allsång.. riktigt skoj! och va folk glodde! haha.. :) roligt var det! när vi väl kom fram fick vi dock vänta någon timme me att gå på båten med de gick fort och sen började partyt.. fast lite kul! Jag och Li plus en kille till skulle sova i lilla hytten bara de att när vi kom ner så va de ju värsta klasofobi hyttarna.. ihhh.. no way! så vi drog upp till den andra hytten me all packning och grejs! hihi! sen va de tajm för party!


Söndag: vakna upp och dax för lunch/frukost för klockan va ändå 10:00 svensk tid.. tidig lunch eller vaddå? hehe..
gott va de iaf! sen vart de lite kortlir och landhockey m.m. kul var det iaf! va lite trist att komma hem faktiskt.. lite ensamt!  vart sent i säng närmare tolv va nog klockan innan jag somna och sen upp 05:00 imorse för att jobba.. zzzzz..


nee, nu ska jag kila vidare!


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0