In the heat of the night



Min nya posé!


Nu sitter jag återhär igen och de va ett tag sen jag blogga... hmm.. kan börja me att säga att jag har varit sjuk i snart över en vecka.. ont i halsen, hosta, feber och dylikt men börjar väl bli någelunda frisk nu tror jag..hehe. sitter dock och väntar på att läkarstation ska ringa upp mig.. får se va de säger om jag behöver ta några prover eller ej... *suck* hatar att vara sjuk... hehe.. knasigt.. jag brukar som aldrig bli såhär sjuk men men.. de löser sig.. hur som helst behöver jag ändå recept till min astma.. ehh.. jag vet ju inte ens va jag ska säga.. ehm.. hej jag har ont i halsen hjälp mig! de går ju som inte... bläää.. vill vara frisk nu.. men icke missar t.o.m våra första seriematch ikväll p.g.a. att jag är sjuk.. F*N!


Annars då har jag tagit de lungt sista veckan på semestern och bara umgåtts me mina vänner, spelat monopol, sätt film, lirat tekken 5 och va ute en sväng på krogen och dansa men nykter.. *stolt*  jag har en förmåga att alltid ta något annars även fast jag säger att jag ska va nykter hehe.. men jag orkade helt enkelt inte dricka något.. har ju vart sjuk så.. har fortfarande ont i halsen men känns bättre en annars.. hmm..




Med min mor visade röntgen vara bra.. hon hade bara lite åderförkalning men de va visst inge fara och någon kotta som va lite tilltryckt för att hon är så spikrak i ryggen.. (i vanliga fall är våran ryggrad kurvig men hennes är rak) och hon ska ner och ta nya prover imorn och se hur illa hennes njurar har blivit.. får hoppas att det är okej.. det känns bättre iaf att veta att de inte va någe allvarligt det hon fick.. usch.. jag vill verkligen inte förlora henne nu!  och det kommer jag nog inte som det ser ut nu.. njurarna går ju som att få en ny om inte kroppen stötter bort den då !


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0