Confused




Prata med mamma imorse, fick lite oroväckande nyheter.. jag vet att hon är dålig men de verkar bli sämre och sämre.. jag känner mig rätt förvirrad vet som inte om jag ska gråta eller vad jag ska känna.. mer än att jag är maktlös.. jag vill inte att hon ska vara dålig speciellt inte så som hon är nu... jag är skitrorolig.. och jag har ingen jag kan prata med eller rättare sagt jag vet inte vad jag ska säga eller vem jag ska prata med... det känna så konstigt alltihop.. . Hon har njursvikt och njurarna har som sjunkit som sagt men alla andra värden är bra..

det som oroar mig nu är inte själv njursvikten utan att hon har yrsel, illa mående och har även kräks samt kan inte gå utan att vingla.. det är det som oroar mig rejält kan jag säga.. skit.. jag är rädd!

Ska på typ arbetsintervju idag för en vikariepool för barnskötare vilket känns toppen... ska snart ta en dusch och fixa mig samt packa ner de jag ska ha me mig och handbollsgrejerna...har ju träning sen ikväll!


På återseende!

/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0