Tack/avskedsmiddag!




Idag vart jag rejält överraskad på jobbet må jag säga.. som alla vet kommer jag att sluta där, har bara ett arbetstillfälle kvar och sen börjar jag jobba dagtid istället som barnskötarevikarie i sthlmsområdet... vilket kommer att bli jättekul och spännande.. trist bara att lämna ett sånt fint jobb jag har nu och stämningen där och alla förmåner man får.. jag trivdes verkligen där även fast man hade sina upp och ner gångar.. de ända som va jobbigt va att man va tvungen att byta när de va match och träning så att man kunde göra båda delarna så de va mest därför jag sluta inget annat..


hur som helst skulle jag jobba mellan 8-22 idag.. en lång dag men de är de värt när man är långledig dagarna efter.. hehe.. kom på morgonen och de tutta i mig att min chef skulle få främmande.. "okej, va kul tänkte jag" och sen planera vi att jag skulle åka hem medans de va där och åt middag me henne så att de fick va i fred osv.. dagen gick och jag tänkte inte alls på de små detaljer som va tecken på att de inte va så.. och när min ena kollega kom då de skulle komma fatta jag fortfarande ingenting så jag tog på mig halsduken och gick på toa beredd på att dra mig hemåt och komma tillbaka till 21 och lägga henne.. men när jag kom ut från toan säger de till mig att sätta mig vid de dukade bordet! "okej" tänkte jag och såg ut som ett frågetecken men så såg jag presenten och de sa att de va för mig de skulle ha avskedsmiiddag.. fasiken va chockad jag vart.. de va jag inte alls beredd på.. TACK!  det va de bästa jag ha varit med om i mitt liv och TACK för finfina presentkortet! de va kul att rätt många av ass kom dit må jag säga även fast några va tvugna att gå efter ett tag!


Jag kommer att sakna er alla! Vi får hålla kontakten och ses snart igen!


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0