still I´m glad!



Nu har det säkert gått en vecka sen jag skrev sist igen..hehe.. riktigt dålig på att uppdatera här tror jag! 
 

Förra veckan så har jag i stort sätt bara jobbat från månda till lördag så finns inte så mycket mer att säga där men jag har iaf äntligen blivit frisk igen.. skööönt! så nu kan jag träna för fullt igen.. jippi!


Fredag: jobbar jag först mellan 06:30-10:30 och sen for jag hem för att äta lunch och sen börja storstäda här hemma.. gjorde rent akvariumet för fullt och dammsög m.m. vart riktigt nöjd.. sen gick jag och sist och handla lite! när vi kom hem skulle vi ut och springa och ut kom vi.. men min ork va som helt borta så jag sprang lite grann och sen körde jag intervaller istället... hem och laga mat.. sen satte vi oss och drack lite vin och åt god mat.. pommes, vitlökssmör, fläskkotletter och grönsaker.. riktigt smarrigt va de.. sen satte vi igång heartbreak hotel och drack lite mer vin..
Sen va det tajm för att sova...


Lördag: Jobba jag först mellan 09- 17 och när jag kom hem gick jag direkt till sist för att käka middag och vi åt kycklingfile i kurrisås och ris plus grönsaker.. va me riktigt smarrigt.. efter det gick vi en promenix och hyrde en film rescue dawn hette den och lite godis.. när vi kom hem till mig så satte vi oss me lite vin och titta förs på musikmaskinen och sen på filmen och smaska i oss popcorn och godis (var väl dock jag som åt mest) vilken godisråtta jag är..hihi.. va supersugen på att dra ut på 100% men vart icke så kände att de va bättre och va hemma... vart rätt sent somna väl inte förs närmar 02.


Söndag: traska upp före 09:00 på morgonen för att äta frukost och vid 10:00 tiden va de bara tajm för att lasta papper för pappersinsamling för handbollen.. tog närmare 4 timmar för oss att bli klara med det! puh va trött man var när man kom hem.. men for och handla lite smått och gått me sist.. sen hem och käka och åka iväg igen till träningen som va mellan 17-19 på kvällen.. när jag kom hem tog jag ett bad och softa lite framför tv men somna strax efter nio framför tv så när jag vakna till vid halv tio va de bara och borsta tänderna och gå och lägga sig.. så jag somna innan 22 den kvällen riktigt skönt och välbehövt vill jag lova!


Måndag: kliva upp 07 för att tvätta vilket jag fortfarande håller på med.. och senare funderar jag på att dra in till norrtan och shoppa lite hårfärg och dylikt.. ikväll blir det iaf handbollsträning.. skönt! längtar redan.. synd bara att de är så sen träning menmen.. det går an .. handboll är ju livet!


på återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0