Sick of myself..




Nu har återigen en helg gått... jao, vad ska man säga?


Torsdag: Jobba och handboll
Fredag: Jobba och sen dejt!
Jag träffa P igen.. de va mys.. vi käka tacos och gick på bio och såg tropic thunder'! Den va helt okej.. har nog aldrig vart så blyg men ändå samtidigt vart så avslappnad som jag va me honom... tycker verkligen om honom... hela dejten va verkligen perfekt.. kunde inte ha varit bättre.. snart får jag träffa honom igen.. nästa helg.. det ska bli kul.. När jag va påväg hem så ringde Ina mig och vi drog hem till henne när jag kom till rimbo och tog nå öl och snackade om dejten och allt.. de va riktigt nice.. men jag får dock inte träffa henne på några veckor nu eftersom hon drar till Thailand på tisda.. kommer sakna henne..


Lördag: Vakna och drog till min andra syrra för att fira min systerdotter som hade fyllt 15.. skit va de växer mina syskonbarn.. hjälp! efter de drog jag direkt och spela hemma match.. gick väl sisådär.. vart utanför igen tack vare min tränare så de va mindre kul...  tappade suget som fan.. efter match for jag hämta min syrra i Norrtan.. och hem och käka och glo på film.. ville dra ut men ingen som ville haka på.. så jag orkade aldrig bry mig om att klä om så när jag tillsist vart utdragen så gick jag i mjukisbyxor och linne..hehe.. kul hade jag.. röjde gärnet och drack som aldrig förr.. hamna på efterfest och grejer... massa sjuka saker hände och så.. men kul hade jag verkligen... och jag ångrar inget direkt som jag gjorde eller hände den kvällen/natten.. hoppas bara inte dock att de inte förstör något..det finns dock en sak som jag kanske inte borde ha gjort men som jag gjorde... trots att jag verkligen tycker om P.. gaaaaaah.. blir så förvirrad ibland och jag mådde verkligen piss igår så drack mig aspackad och sket i allt.. i alla konsekvenser... *suck* mitt drickande börjar gå lite över styr faktiskt..  vet inte va jag ska göra.. typiskt mig iaf att falla för den uppmarksamheten man får ha..haha..


Söndag: för bakis för att orka göra något seriöst.. har bara degat hela dagen och käkat pizza... så va händer annars ikväll tro?  jadu.. lär ju bli tidigt i säng hoppas jag iom att jag är dundertrött..haha..


When I think of you my heart start to jump! Can I fall in love with you?


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0