Now or never





Min helg kan man nog säga har vart den mest oförutsägbara på länge..hehe.. men va kul jag har haft det..


Fredag: började med att jag vakna och dona lite hemma med att bla fixa present till en av mina närmsta kompisar som skulle ha fest på lördag då hon fyllde på söndan.. sen va de bara att barka iväg på kryssning me syrran och några hon kände vi va 16 st tjejer som åkte.. för min del vart de lite spontant eftersom jag bestämde mig för att följa me på onsda kvällen om de fanns kvar och allt vart fixat och klart på torsdan och sen kom ju fredan som sagt.. klev ombord jag och fick dela hytt me ett syskonpar och en annan donna.. jättetrevlig och lätta va de.. så de skulle inte bli några problem vilket jag va nervös för innan resan.. vilka jag skulle få dela hytt me och så.. men det löste sig fint trots att de inte vart syrran..hehe..vid 18 satte vi oss och åt buffe och drack vin och öl för fulla muggar.. sedan va de bara och barka iväg och shoppa dricka för kvällen och fixa sig festklädd.. vilket jag lyckades med rejält..hihi..de sa tom att de vart en förändring..hihi.. :) kulkul.. sen hängde jag me sist resten av kvällen, dansa och vart full..hehe.. vi hamna i någon hytt me nå ragg hon hitta men jag hade då inte så kul. och tidigare hade jag kommit fram till att jag ville höra av mig till S men som tur var hade jag mobilen i min hytt osv.. hehe.. iaf vi gick tillbaka till dansstället och där hitta jag mitt ragg.. hehe.. (fast jag kom inte på va han hette dagen efter eller hur jag kom till hytten osv..) men jag kom ihåg honom.. han ville träffa mig dagen efter me.. hehe.. och sa att han hade kollat in mig hela kvällen.. yeah right tänkte jag hehe.. hihi...


Lördag: Vakna och va lite småbakis orkade inte kliva upp och äta frukostbuffe så jag och mina rumskamrater bestämde oss för att äta frukost senare sluta me att vi åt lunchbuffe.. riktigt smarrigt va de me tacos, friterade räkor osv.. :) de lustiga var däremot att jag träffa på P (mitt ragg) där (lite öde och han sitter vid bordet bakom mig hehe) iaf vi snacka lite och han fråga hur de va osv... fast ja va så blyg.. vet inte va de är me mig.. sådär blyg har jag inte varit sen jag va lite..när han pratar me mig så vet jag inte va jag ska säga och blir jätteblyg och kan knappt möta han me blicken för gör jag de så tappar jag andan... gaahh blir galen på de.. iaf.. sluta iaf me att vi träffa på varandra senare igen och han fick mitt nummer.. sen kom vi i land och vi gänget for hemåt och jag drog direkt till Ina och åt middag där och firade henne.. va jättetrevligt men kunde inte sluta och tänka på P.. bara längtade efter att han skulle höra av sig. och de gjorde han tillsist på natten dära..vart jätteglad.. men däremot vart jag mindre glad när någon ringde mig klockan 05 på morgonen.. och jag som skulle upp skapligt för att åka till eskilstuna och spela handboll... hmm


Söndag: Vaknade och va rätt trött.. packade väskan och gick till hallen för samling 09:30.. satte mig på bussen me resten av laget... skulle få spela min första div 1 match (trodde jag) men fick sitta på bänken hela matchen och vi losade för att vi spelade en skitmatch helt enkelt.. menmen.. skit the same.. då kan jag spela hela b-lagsmatchen nu i helgen istället.. messa lite me P den dagen och bestämde att vi ska ses på freda.. weeii..längtar tills dess.. vet inte va de är.. men något speciellt är de me honom...och jag som aldrig brukar gå på dejt.. jag hatar dejter för jag tycker de blir för personligt och så vidare.. vet inte varför.. men jag bangar nästan jämt på de så fort någon frågor om vi ska ses.. då vill jag hellre festa me personen och så än och träffa dem själv.. vet inte varför.. men så har de iaf varit.. men nu med P då va de som självklart.. jag vet inte.. va de kan leda till.. men det ska bli kul...  får se va de barkar iväg till.. iaf drog till Ina sen på kvällen och fika och såg på the journey to the center of earth..helt ok.. men jag somna..haha.. kom hem vid två i natt...thihit


Måndag: vakna jättetrött.. tittat på american history x.. och känner bara blä för allt.. vet inte tappa väl suget lite för handbollen när jag bara fick sitta och så igår.. och sen har vi så jäkla sen träning idag.. gaaaah.. orka... är less.. har väl en liten neråt svacka idag antar jag... sovit för länge osv.. gaaah..vet inte hur jag ska ladda om batterierna idag... känner bara pannkaka..haha....


Nä, ska dra och handla snart..


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0