Everything burns!




Nu va det åter ett tag sen jag skrev... det som har hänt sen sist är dock inte så mycket.. hihi..


Fredag: Vakna och åt frukost, va barnvakt en lite sväng for sedan in till Norrtan med mina babes Tuss och Ina.. de skulle shoppa lite smått och gott så jag hängde på, sen käka vi ute.. jag käka pizza och de käka  *har hjärnsläpp* men nu släppte de.. sushi käkade de... sen for jag och Ina hemåt och jag hängde me henne hem och lirade lite eye toy samt titta vi på hellboy 2 och sen på college hos mig... sen va de bara och sussa gott..


Lördag: Vakna relativt tidigt,åt frukost, spelade lite FF8 och sen va de bara och fara iväg och lämna in tips och pengar till föreningen och åka och klippa sig samt färga håret (vart jättenöjd) efter det så åt jag lite hos syrran innan jag drog hem och packade väskan för match.. vid tre-tiden drog jag ner till hallen och kollade på herrmatchen samt våran a-lagsmatch innan det var dax för våran match 18:50.. vi mötte fjärdhundra och vann tillslut med 55-15 hmm va kanske inte så jämn match.. men de va iaf kul att spela och vi försökte ha vårat höga tempo som vi är vana vid..hihi.. jag fick spela både kant och niometer fast jag egentligen är linjespelare (men vi va 3 stycken så).. jag lyckades bli lagets nästbästa målskytt med min 8 mål.. *stolt*  varav två va på straff.. nee de va riktigt kul att kunna briljera sådär.. är jag inte van vid så de märks hur mycket man har utvecklas på de senaste året jag har lirat med Rimbo... nee det var riktigt kul.. efter matchen va de bara hem och äta och sova...


Söndag: klev upp 06:00 skulle upp och jobba så. jobba mellan 8-16.. dagen gick jättefort men kändes dock rätt konstigt att veta att de va sista dagen jag skulle dit och jobba.. åkte iaf sen till morsan och käka.. mums.. vi åt älg/karre kött gryta och potatis.. mumsigt värre.. Annars vart det mycket fika den dagen.. ojoj, så onyttig man var.. kunde dock inte sova sen.. dels för att jag va så nervös för idag om jag skulle få jobb eller inte.. men har inte fått någe uppdrag än men hoppas på imorn istället... hihi.. nee nu måste jag rusa ska åka och handla lite.. så jag kan baka bröd!


på återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0