Arbetsintervju!





weeii.. jag ska på arbetsintervju nästa tisdag.. det ska bli grymt kul! hoppas att det går vägen där! skulle vara jättekul!  ligger nära och bra desutom.. behöver inte pendla så långt alls!  annars ska jag söka och jobba extra på syrrans jobb.. de behöver visst folk.. och det skulle ju va perfekt.. eftersom de verkar vara lite trögt på bemaningsföretaget som jag är anställd på så att säga.. Va skönt! Allt verkar iaf gå åt rätt håll och sen är det bara hålla tummarna att de går vägen helt!
Gaaahh..va glad jag är!


Det ända som är trist just nu är att min hals har börjat och krångla igen! köpta nå bra halstabletter på apoteket idag får hoppas att de hjälper.. har ju ont när jag sväljer, pratar osv.. så blir ingen träning idag..får vila så jag kan träna på torsda istället.. *suck* va ju inte alls så länge sen jag va sjuk ju... har bara vart frisk en vecka så kommer skiten igen.. f*n...aja, bara bita ihop och hoppas att de går över annars måste jag till läkarn och verkligen ta blodprov och kolla så man inte har nå skit i kroppen eller om jag behöver ta en titt på halsmandlarna.. går ju inte och hålla på såhär.. nu är de ju skitjobbigt.. man kan som inte göra så mycket..


Ne man kanske ska snart laga lite mat.. fast jag fika nyss me syrran.. har bakat muffins idag.. *mumsigt värre*


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0