You don't have to force your smiles for anyone, it's ok to smile for yourself

image28

Jahapp, nu man gjort sin efterlängtade tatuering.. är sjukt nöjd med den..  har verkligen inte ångrat mig.. :) och nu har det gått en vecka sen jag gjorde den.. det var en tribal sol med bokstaven T inuti.. sitter baki nacken mellan skuldrorna.. precis där jag ville ha den.. Har inte hunnit lagt upp någon bild på den än.. men det kommer..


Det gjorde ungefär så ont jag trodde de skulle om inte ondare på vissa ställen.. fast nu kan man inte beskriva hur ont det gjorde och man tänker.. "ehh, så farligt var det inte" haha.. va fort vi människor kan glömma saker och ting alltså.. helt otroligt egentligen.. man tycker att sånt ska sitta kvar men det gör det inte.. om några år så kommer jag inte ens komma ihåg att det har gjort ont alls..


Annars var jag på balkongfest i Flemban.. det var helt okej trots att vi va kanske 6 pers som festa varav två killar resten tjejer..hehe.. vart tidigt i säng och vakna tidigt sen har man vart seg hela veckan tills idag då man fick sova ut.. mmm.. skönt.. annars har det hänt så mycket har väl varit rätt mycket med R och det klagar jag inte på.. hihi..sötisen..


Fysen har dragit igång på allvar nu och träningsverk är att räkna med efter varje gång.. men det är bra för då vet man att man har gjort något.. skönt..  så ikväll blir det fys som gäller... *längtar*


På återseende!
/// T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0