Thought´s




Har tänkt på en sak... Vilka sjuka tankar man kan ha ibland... alltså.. är det något fel på mig eller tänkar alla så som jag?
Jag kan t.ex. sitta och köra bil och sen tänker jag "tänk om jag krockar och hamnar på sjukhus, undra hur många som skulle bry sig, skulle HAN bry sig eller den och den?" .. hmm, kan det var riktigt normalt att typ nästan vilja krocka eller hamna på sjukhuset av någon anledning bara för att se vilka som verkligen bryr sig? Ehmm.. tror jag är knasig..haha.. Alltså det är ju inte så att man vill dö eller blir skadad för resten av livet utan mer kanske nå bruna armar eller ben... men ändå.. kom på mig själv igår när jag var på väg hem från jobbet att jag satt verkligen och tänkte såhär.. Och det fick mig att undra om det bara är jag som tänker så och vad det kan bero på??

Jag menar, jag trvis bra med mitt liv och har mina vänner, familj, min idrott och mitt jobb som jag trivs med så jag mår som inte dåligt på något sätt så att jag vill skada mig själv eller något.. kan det vara så att man kanske vill ha mer uppmärksamhet och kan känna sig ensam ibland?
Jag är försig i ett slags förhållande som pendlar lite mellan bra och dåligt.. just nu är det väl bra tror jag.. men ibland känner jag att jag vill ha mer uppmärksamhet... ibland känner jag för att bara ta mitt pick och pack och dra.. sen nästa sekund vill jag försöka satsa gärnet på det vi har/inte har... Och ibland känner jag mig bara likgiltig och då trivs jag.. jag älskar att bara känna "whatever"...  varför kan man inte känna så oftare??
Hatar verkligen att känna mig beroende av någon vilket jag lätt kan göra när jag tycker om någon... det är det värsta som finns.. jag har trots allt mina vänner och familj att umgås med.. jag behöver inte träffa den person jämt.. det ska inte behöva vara så.. men när jag väl får fritid över så tänker jag en massa...hmm..


Nä, nu ska jag  nog ut och springa en runda tänkte jag eller dra ner och kolla om jag kan skaffa ett gymkort måste iaf kolla öppentider på personalen där så jag kan fylla på mitt gymkort.
Fast jag har ju fys ikväll så kan dra ut och springa då med.. usch nu känner jag mig lat men samtidigt känner jag mig inte helt kry, hade lite ont i halsen igår och ont i huvudet idag.. hmm.. nä usch vad jag klagar nu..

Det regnar iaf inte idag! *glad*

På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0