Curly sue

392126-16


Sitter här på morgon kvisten.. kan inte sova längre och nyss ätit frukost.. tankarna bara far omkring... jag är rädd.. jag brukar vara stark men just nu känner jag mig inte stark för fem öre.. måste prata det vet jag.. jag har så mycket jag måste berätta för dig.. du vet en hel del om mig men vissa saker har jag aldrig sagt.. kan vara bra att säga det även fast det kanske är kört eller inte.. du förtjänar att veta.. du betyder så jäkla mycket för mig.. jag vill inte förlora dig men jag vill inte tvinga dig heller... jag hoppas bara att allt löser sig... jag vet inte varför jag är så orolig egentligen.. jag menar vi har klarat det här förut.. vem säger att vi inte ska göra det nu? jag menar t.o.m syrran säger ju det att vi är ju kära i varandra.. så varför ska det vara så svårt att fatta det? ja, jag säger det till mig själv.. min självkänsla är rätt låg.. har blivit dissad allt för många gånger och dissat mer.. ingen ursäkt egentligen men då är det väl inte konstigt om man känner sig låg.. jag vill att du ska veta en sak... jag har oerhört svårt att falla för någon men nu har jag gjort det.. jag har fallit för dig big time.. om du vill att jag ska ändra på min såkallade "svartsjuka" så gör jag det.. det kan jag.. jag kämpar var dag för att få allt att fungera det är inte så att jag inte litar på dig.. det är så att jag inte litar på mig..eller jag börjar väl göra det nu när jag är säker på vad jag känner för dig.. den här helgen har fått mig att inse det... Jag är kär i dig fatta!


Varför stöter jag bort alla jag älskar?

På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0