Tjejhelg!



Den här helgen har nog varit en av de roligaste helgerna detta år.. har varit med mina babes hela helgen från fredag till idag och så vi har dansat.. riktigt skoj.. :)


Fredag: Först åkte jag och A samt min syrra och lilltjejen och bada på ett liten insjö strax utanför R där jag bor.. Vi simma lite och sen sola vi.. och innan vi sola spraya vi på oss lite saltvatten. shit va färg man fick direkt av den dagen samt var det nog årets varmaste dag hittils med.. kul kul! Efter det åkte vi hem och duscha lite sen köpte vi Thaimat och käka hemma hos syrran och då va även C med.. kul.. efter maten gick vi hem till C och hämta stuff samt hade vi bestämt oss för att åka till H direkt efter att vi hade vart ute och dansat på D här i R..så mycket packning vart det från C sen fixa vi ordning oss hemma hos mig och både jag och A hade packat med oss stuff för hela helgen.. efter att vi va klara packa vi in allt i A´s mammas bil och drog ner till D.. där vi gick dirket in på dansgolvet och dansa gärnet ända tills de stängde vid 01:00 på kvällen då drog vi till H.. gissa vem som slockna?  jo, jag.. haha.. jag va den ända som drack någe.. drack lite öl men va bara lite dragen..hehe.. Sen kom vi tillsist fram till H...


Lördag: vaknar upp i H, kliver upp, äter frukost och förbereder resan till badet utanför H.. vi drar dit.. lite små kyligt i luften men vi hoppar i pluret.. och gu så skönt det var i vattnet.. vi simmar lite fram och tillbaka.. är väl i sisådär en halvtimme minst.. sen drar vi upp och byter om för att dra hemåt..  på vägen hem stannar vi till i Centrumet och bolaget nästa.. köper mig 6 starköl eller 5.. minns faktiskt inte..opps.. drar hem till C pappa igen.. sätter igång en film Hannibal resing.. och sen lagar vi lite mat och tar och börja förbereda för kvällen  på GK..vid 11 tiden på kvällen bär det av mot GK med höga förväntningar eftersom jag inte hade varit där någon gång tidigare.. vi svänger om inne på GK och dricker lite shots B52:or.. dansar ända tills strax före tre då vi beger oss hemåt.. mmm.. hungriga hehe.. kommer hem och käkar lite sen pumps i säng..


Söndag: och sov gott tills nåns j`kla mobil vibrera ett bra tag på morgonen och de va bara jag som vakan av de.. men tillsist slutar de och jag lyckas sova till tolv på dan.. visade sig sen att de va A mobil som batteriet dog på.. duscha, åt frukost och begav oss hemåt.. och nu sitter jag här mätt och belåten efter att ha ätit tacos.. *mums* aja.. nu ska jag pumpa vidare..
Kan avsluta med att det har varit riktigt skoj att bara umgås med sina tjejpolare en hel helg.. har vart riktigt avkopplande och roligt.. kunde inte få bättre avslutning på min sista semester helg den här omgången tills jag har semester igen i september..


på återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0