Thanks for the memories




Usch har hänt hur mycket som helst på sista dagarna.. jag vill verkligen inte vara själv..haha..Har supit gärnet hela helgen.. i fredags jobba jag först till elva på kvällen sen kom sist och hämta mig och vi drog till trädgårn men de va rätt boring och jag skulle va nykter så vi drog hemåt och gick ut här i hålan istället och jag söp gärnet.. lyckades hamna på efterfest med ex:s kompisar haha.. plus hans nya tjej.. visste att de va hon.. Gah blir lite smått arg på han att han har ljugit men de är chill men de är däremot inte chill och få världens utskällning för något man inte vet va man har gjort... och sen inte ta reda på fakta först innan man skäller ut någon.. och de va väl inte hela världen de som jag fick utskällning om de va ju bara ett missförstånd..och grejen är att han får väl skylla sig själv om han dumpar mig och går direkt till henne sen... not my problem.. hade jag verkligen velat sappa det så hade jag berättat för honom va hon egentligen sa till mig men jag vet inte ens om de är lögn eller sanning och jag vill inte lägga mig i.. det är deras problem not mine... sen att jag råka hänga me en kompis till han hem och sova där (inget annat hände mer än lite hångel) det är en annan femma men det ska man inte bli arg på.. och va är det han säger.. jo, jag såg er allt.. hmm fan spionerar han på mig eller.. ringer och grejer.. fan jag får väl göra om jag vill.. det va han som dumpa mig...inte tvärtom och det kommer aldrig bli vi någonsin.. thats the thing! Jag förstår faktiskt inte varför jag stod ut så länge som jag gjorde menmen.. shit the same.. nu lever jag livet istället.. weeiiiii!!!


Everything I ´ve work for you took away in a minut... But thanks for the memories!


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0