Protect me from what I want

None


Oj, nu va de ett tag sen jag skrev och det har hänt rätt mycket.. jag har försökt och gå vidare bland annat men de går väl sisådär måste väl erkänna att jag fortfarande har känslor för dig dock! Och jag är väl avensjuk att du har kunnat gå vidare men inte jag... *suck* Jag har festat loss lite.. i lördags var jag med L och vi titta lite på kläder, käka middag tesammans och sen drog vi till trädgårn och sen vidare till mobergs va kul och träffa folk!  Sen på sönda lite småseg gick vi och sola jag, hon och syrran (som va me ut med) och sen for vi och lira minigolf käka ju försås på MC´donalds med emellan och efter det for jag och syrran hem och sprang plus att vi tog ett kvällsdopp efter det.. nice nice.. :)

Dock är livet en ända röra.. jag vet inte varken ut eller in.. jag känner bara för att ta mitt pick och pack och dra någonstans.. bort härifrån... varsom helst.. jag kan bo i sthlm ett tag bara jag kommer härifrån.. de är lungt kan pendla därifrån om jag ska jobba och de.. vill inte vara här hemma nå mer för mycket minnen och tänker för mycket..

Onsdag: Jobbade först till halv elva och sen börja jag om klockan 18.. innan dess va jag kattvakt och va me ina., sen när jag sluta 22 drog jag till trädgårn..och de va hur kul som helst.. träffa på J där och hmm ja mitt ex.. *suck* lite smått jobbigt.. men de går över..

På återseende!
/// T

I cry in the silence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0