It´s a sin

Hmm.. jag vet faktiskt inte vad jag tycker om dig.. fick den frågan igår.. eller rättare sagt att säga att man tycker om någon kan tolkas på olika sätt och hur mycket med.. det vet jag faktiskt inte.. de har trots allt nyss tagit slut med en kille.. visst skulle jag kunna tycka om dig massor för de.. men risken är ju stor att de är en sån här komma över grej.. och dig är den sista killen jag vill såra.. ärligt...  om jag vill ha dig så ska de va till max utan att vara osäkert.. annars vill jag ha dig kvar som vän bara...


Just nu leker jag bara livet och flörtar gärnet tills jag verkligen känner att dig vill jag stadga mig med.. är jag det minsta osäker så är det lika bra att dra.. eller om killen säger att han inte är kär.. va är de då för mening om man själv är tokkär.. eller tvärtom..  man sårar bara varandra tillsist likadant om man bara tycker om varandra med... tur att man har hela livet på sig..


Saknar någon att hålla om.. saknar att ha någon att komma hem till.. kan du bli den personen?


På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0