Confused




Nu har lite mer än en vecka gått på semstern och jag har hunnit med rätt mycket ändå.. va till Gotland i 4 dagar och det var hur kul och trevligt som helst.. annars har jag sett fotbollsfinalen me nå kompisar och sen träffa S som jag inte har träffat på flera år.. det va kul.. vi kolla på film, hann med: What happens in vegas, pathalogy och step up 2.. sen snacka ci ikapp oss lite..  ne, de va riktigt kul och träffa han igen..va verkligen inte igår.. så vi får se till att korta ner på de.. och se till och ses oftare tycker jag... I miss....



Annars har jag väl inte hunnit så mycket mer på semestern.. har väl tänkt en hel del och kunnat bearbeta vissa svar som jag har sökt.. jag vet fortfarande inte exakt hur jag vill ha det men jag vet att jag ger det en sista chans.. fast den chansen hänger på en körtråd om man säger så..


Jahapp.. man kanske ska dra igång med träningen igen.. men jag får väl dra till gymet och gymma lite idag och springa en runda på rullbandet eller liknande.. *suck* jag hatar nästan att vara ledig då jag inte har nått för mig för jag blir så oerhört lat då.. orkar som ingenting..eller?


hehe.. en knasig sak är att jag somna vid 02 i natt men vakna ändå runt nio imorse och va som pigg.. skumt.. haha.. antar att jag inte behövde mer sömn då.. hmm undra om jag ska ta ett tag med akvariumet...nån som vill ha sköldisar??


på återseende!
/// T


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men arla då, ska du kasta ut gullegrisarna??? Och nu är jag nyfis... S? Vem kan det vara??

2008-07-02 @ 12:02:53
URL: http://bumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0