Byebye my happy ending!




Det är verkligen så det känns just nu.. eller inte helt.. men snart så.. fast jag måste erkänna att jag själv va påväg att lämna dig innan du lämna mig stående här.. bara det att de kom som en chock.. jag va inte riktigt beredd den här gången.. eller ja.. jag förstod att de inte skulle hålla så länge till men såhär snart de trodde jag inte.. men tack för att du berätta endel av sanningen den här gången.. men du skulle ha sagt de från början då hade de inte behövt gått såhär långt.. jag är arg på dig för att du ville prata nykter men kom full tillsist iaf... jag är arg på dig för att du har gått "bakom ryggen på mig".. jag är arg på dig för att du är så omogen och inte kan klara av något seriöst just nu.. jag är arg på dig för jag tror jag ändå vet vem du pratar om fast du säger att jag inte känner henne.. har mina misstankar.. inte för att jag bryr mig så.. men vi tjejer ska ju alltid jämnföra.. haha.. *sjuk* ... Jag är arg på dig för att du har ljugit för mig och det rätt upp i ansiktet... jag är arg på dig för att du är så jäkla feg... jag är arg på dig för att du slängde tandborsten när det borde ha vart jag som skulle göra det.. (ett sätt att säga hejdå själv lixom) Jag är arg på dig för att du tycker om mig mer än vad du säger och borde... jag är arg på dig för att du inte kan låta dig själv bli kär... jag är arg på dig för att du håller med "grejer" och blir helt fucked up i huvudet... jag är arg på dig för att du fått mig att öppna mig igen för någon... jag är arg på dig för att du faktiskt har fått mig att gråta...


altl jag ville igår var att sitta i ett hörn och gråta.. allt jag vill idag är att älska, glömma och förlåta... jag vet att jag sa att vi skulle försöka vara vänner men bollen är hos dig just nu.. bryr dig ett dugg om mig så kommer du fråga hur de är.. gör du inte de så vet jag vilket rötägg du va.. och va då rädd när du träffar på mig för då vet man aldrig vad jag får för mig att säga, göra, inte göra... jag lovar dock att jag inte ska jaga dig.. 1. för det är du inte värd. 2. jag har själv gått vidare redan innan de tog slut dock.. 3. jag tycker om någon lite grann fast på vilket sätt vet jag dock inte...4. jag vet att de finns fler fiskar i vattnet än du.. 5. Jag tycker inte alls lika mycket om dig längre 6. Jag är inte sån person...


Hmm.. även fast de kom som ett lite bakslag va de som sagt var väntat förr eller senare..nu vart de dock förr.. men de är inte bara de som har tyngt mig lite.. utan även andra saker.. men de kan jag inte ta upp här.. jag vet bara att jag behöver komma bort ett tag och se någe nytt och förnya mig själv just nu.. det skulle jag må bra av.. så imorn ska jag träna gärnet.. funderar på att ta en runda och springa lite löpträning och sen va me på friskis.. fan va nice..


Puh, det va skönt att skriva av sig.. tur att man är stark..


på återseende!
/// T

Kommentarer
Postat av: Sanna

hey baby! vilket rövskägg! vi får prata på msn imorgon eller så... tänker på dig! puss å kram!

2008-07-14 @ 00:54:43
URL: http://bumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0