Broken

Jag måste nog erkänna att jag mår rätt dåligt av de som har hänt.. vet inte riktigt varför men de gör jag...vet att det va bäst såhär men ändå känner jag mig illamående och tycker att de är astråkigt.. antar att jag kanske fortfarande är kär i dig.. Jag mår jättedåligt av att du tycker om någon annan och säkert håller på med henne i denna stund... jag vet inte varför är glad för din skulle ändå för jag vill ju att du ska vara lycklig.. men bara tanken om att du tycker om någon annan får mig att må illa.. jag vet faktiskt inte varför.. jag bara för de... jag menar jag raggar ju för fullt själv.. men ändå.. tanke på dig med någon annan får de att vända sig i magen på mig.. ska det vara så???  
 

Varför bryr jag mig så jäkla mycket om dig.. bästa är väl att jag inte pratar me dig på bra länge... jag får nog lov att undvika dig.. jag mår för dåligt för att orka ha kontakt... om ett tag när jag har bearbetat det här så kommer det att bli bra igen då kan vi säkert vara vänner.. för grejen är den att jag har tänkt tanken.. att vi kanske passar bättre som bara vänner.. det har jag... men ändå.. mår jag såhär just nu... är väl rätt känslig av mig när det tar slut med någon och det inte är jag som har tagit de beslutet.. jag behöver oftast samla mod till mig och kraft innan jag kan göra något sånt...  kanske fegt men vad ska man göra då? man vill ju inte förhasta sig... jag mår dålig över att jag har låtit dig behandla mig som skit ibland och ändå förlåtit dig fast du inte ens säger förlåt... jag mår dåligt över att jag har låtit dig komma i första hand av min fritid.. får jag chansen att va me dig så skippar jag andra planer.. bara för att få va me dig... så funkar jag när jag satsar helhjärtat i något.. jag ångrar ingenting att vi har träffas eller så.. eller att jag har låtit dig komma i första hand.. de känns bara förjävligt just nu.. eftersom allt sket sig iaf... men jag kan ju trösta mig med att jag har försökt iaf.. jag kan inte göra nå mer nu... man kan inte tvinga någon att tycka om en... jag kan inte tvinga mig att tycka om någon heller... jag vet faktisk inte om jag kan tycka om någon just nu på riktigt.. är det rätt person kan jag säkert det.. men tror att risken är stor att de blir lite som en överfarts grej...  det vill jag inte ska hända speciellt inte en person eller två.. *suck* allt jag vill är att må bra och det gör jag mesta dels av dagarna men fort jag vaknar eller kvällen kommer då kommer illa måendet igen... jag vill inte... men de gör de.. klumpen i magen är där hur mycket jag än försöker få bort den.. antar attt jag kommer skriva av mig rätt mycket nu... måste göra det... annars kommer jag hålla allt inom mig och det får jag inte.. då går jag under...

JAG VILL MÅ BRA NU!

På återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0