Sunshine!

image11


Jahapp.. kom och tänka på när jag var ute för några helger sen på när jag träffa på min gamla klasskompis sen
 9:an.. skit, det var riktigt kul! Hade inte sett honom sen skolavslutningen i 9:an typ.. Visste inte ens om han bodde kvar här i lilla R.. men hur som helst det var riktigt kul att han kände igen mig och att vi kunde snacka lite om hur vi har haft det och allt!

Det var riktigt kul och se att det har gått bra för honom, att han har jobb, tjej och allt nu! För sist jag hörde nått om honom hade han hoppat av skolan.. förstår honom.. för skolan va inget direkt för honom! så det var riktigt kul att se honom.. oj, nu har jag nog skrivit det x antal gånger här.. men vad gör man det var ju det! Tänk att jag har bott här i över ett år nu men inte sett honom någonting.. lite otroligt egentligen.. jag menar R är inte så stort som sagt var!


Nää, den kvällen kommer jag aldrig att glömma av många olika orsaker! thihi


Skulle ha publicerat det här igår men det vart icke så.. datan krångla lita då!


Nu är jag äntligen ledig efter tio dagars jobbande.. kommer att bli så skönt att bara få slappa i fyra dagar och ta det lungt! Bara umgås med familjen och vännerna och liknande! Handbollen har äntligen kommit igång så nu är det hårdträning som gäller.. kommer att bli en kul vår trots allt! känner det på mig..
Kommer att bli tungt på lördag ska på begravning då.. usch, tycker inte om att gå på begravningar.. man blir så känslig och det är då man förstå att personen är borta.. jag har jättesvårt att förstå att du inte finns längre.. idag när vi kom hem tänkte jag plinga på som vanligt för att se om du skulle öppna eller så att du visste att vi kom. men kom på mig själv att det kunde jag inte, du skulle ändå inte kunna höra oss.. Det var oerhört tungt.. skrev en dikt om dig för att hedra dig så den kommer jag att läsa upp för alla på lördag! Kommer att kännas mäktigt men skönt att kunna lätta på hjärtat och bidrag med något! 


usch känner hur gråten biter sig fast i halsen.. inte bra alltså.. jag vill gråta ut tårarna men det kommer inga tårar de socknar sig bara i halsen och bakom ögonlocken.. f**.. Men vet ändå att efter begravningen kommer ännu sten att försvinna.. man kommer att kunna acceptera det!


Nee nog om tråkigheter nu ska jag vidare!


På återseende!


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0