Saw IV

392126-15

Igår var jag och C på bio, va riktigt skoj måste jag säga! Va länge sen vi va på bio sen sist! Va så himla härligt att bara flumma runt och inte tänka så mycket på annat! Filmen va jättebra trots att det var den fjärde uppföljaren på Saw.. de håller måtten helt enkelt! C ska köpa alla delar sen och då ska vi ha en riktigt Saw helg och bara se alla filmerna! Hehe.. eller något!


Helgen blir det party.. Ska bli riktigt skoj faktiskt.. först på fredag ska vi dra till H och festa hos min kompis som nyligen har flyttat och vi har nu fixat dricka och skjuts hem.. lite svårt annars att ta sig hem eftersom bussarna går så sällan däremellan... hmm.. och sen lördag så blir det utgång här på byn.. kan inte vara bättre!!!


Kan däremot inte sluta tänka på dig! du finns i mina tankar hela tiden! Men det är väl bara för att jag tycker om dig... Känns bra att äntligen kunna falla för någon men samtidigt är jag rädd.. man får blandade känslor då.. man blir så osäker.. gaaaaaahh.. men det kommer att lösa sig! Jag vet det!!


Oj, bäst att rusa iväg! Ska till jobbet nu snart!


På återseende!


// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0