Promenix!

image10
Blivande Tatuering?


Va skönt det var med en promenad såhär på kvälls kvisten.. att bara gå omkring och prata och rensa huvudet lite.. tack J för att du ställde upp.. det är guld värt vet du det?
Gick i blasken trots läckage på skorna både för mig och J.. och till råga på allt hade jag även skavsår från mina kära vinterskor.. usch.. har inga skor att ha på mig.. *suck*


Myspys hela helgen trots jobb.. kunde verkligen inte bli bättre! Dreaming away with my thoughts!


Oj, vet inte ens vad jag ska skriva mer.. hmm kanske dax att ta och sova snart.. ska bara rensa tvätten och sen fixa lite med penga biten..hehe..


På återseende!


/ T

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej älsklingen! Vilken fin tatuering! E det du själv som har ritat den? Jag önskar jag bodde närmare, så du och jag kunde ta våra promenader som förr i tiden ;) Saknar verkligen det!

2008-01-07 @ 03:17:00
URL: http://bumbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0