Nytt år!

392126-8

Nu är det ett nytt år med nya möjligheter! Tänk vad tiden går fort! Tyckte inte det var länge sen det var nyår innan igår! Va vackert det är på nyårsafton och se alla lysande raketer på himlen som lyser upp coh inviger det nya året! Men va farliga de är! Vart faktiskt rädd i år för att skada mig eller se någon skada sig när det skjuter iväg dem med händerna och dylikt.. nee skärpning på er! Va nyktra och över 18 när ni använder er av sådana farligheter!

Jag hade tre alternativ på nyårsafton men det vart det lugnaste vilket var att fira med en nära vän till mig.. vi åt god mat och titta på film! Sen vid elva tiden drog vi ut och gick upp mot Bergstugan där i N! Där kan man se över hela staden! Men på vägen dit var jag tvungen att stanna på ett ställe och hålla tyst minut och hedra någon som inte kunde vara med oss till nästa år!

Det var en skön nyårsafton utan för mycket dricka och jobb!


När vi stod där uppe och skålade så kändes det som att det skulle bli ett bra år men det första som händer mig idag är att jag sätter mig på fel buss och är påväg åt helt fel håll.. inte nog med det när jag väl kliver av och ska försöka gå in till N igen så är snöblask ute och en bil kör förbi och stänker ner hela mig trots att han väjde.. usch fy blä! Men mina goda vän kom och hämta mig! fick skjuts till bussstationen och tog nästa buss hem och hamnad verkligen på rätt buss den gången.. snacka om att ha tankarna på annat håll och sen klev jag inte på vid bussstationen heller..hmm aja.. När jag kom hem var det bara att fixa badet och kliva i.. härligt så nu är man varm och go igen men super trött! måste sova igen mig.. har inte sovit bra på senaste dygnen..hehe..

på återseende!
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0