Mitt hjärta är öppet för besök, men har även ett inbrottslarm!

image13 image10

image14
Vilken ska man ta?


Sitter här och är småseg och funderar på hur det kan vara söndag redan! Jag menar det var ju nyss jag vart långledig, onsdag kväll och börjar ju jobba imorn igen! Vart har dagarna tagit vägen! I torsdag var jag iofs med mor till Danderyd och sen vart det träning. Fredags så kom A över och sen gick vi och sola med syrran och fick inpulsidén att dricka lite vin och dra ut på S och så blev det! Fast syrran stannande hemma och vi lirade lite brain storm med.. snacka om svårt spel det där är! men kul som sjutton och man känner sig så himla snygg med de super sexia glasögonen man ska ha på sig..


Jag och A gick iaf ut och dansade hela kvällen lång vart väl sisådär två timmar iaf och sen drog vi hem.. vart lite mys den kvällen med.. *mm, me like* fast inte med A då...
Sen var det lördag och vakna tidigt för att fixa ordning sig inför begravningen.. kändes tungt och nervigt eftersom jag skulle läsa en dikt jag hade skrivit för att hedra! Det var nog den längsta tiden någonsin innan själva begravningen började.. men det var så oerhört vacker alltihop.. Han fick ett fint avslut! Det tog hårt för det va då först jag verkligen förstod att han var borta! på minnesstunden efter så ställde jag mig upp vid micken och läste upp dikten.. va nöjd över mitt framträdande men va jäkligt nervös..


Sen åkte jag hem och bytte om och åkte tillbaka till N för att träffa syrran och några för att äta på kina,, smarrigt värre men hade världens värk i magen.. usch ja! det satt kvar i över två timmar tills jag kom hem bytte kläder från byxor till kjol och tog en avedoln och la mig ner i kanske fem minuter då va de som borta! Sen var det fullfart på mig och vi drog ner till S.. va mycket folk ut men tyvärr är inte syrran som jag och mina kompisar så mycket för att dansa så de vart rätt trist! Sluta med att vi gick hem till hennes kompisar på typ efterfest fast jag somna på soffan så de va lika gärna att gå hem.. så vi lullade hem och jag satte mig framför datorn en sväng.. slockna efter tre och vakna nu för tio.. ojoj. snacka om att tiden har gått fort!  Någon som har lust att springa idag?


På återseende!


/T


Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla bilder är riktigt fina, jag gillar den med hjärtat jätte mycket :o)
Bestämt tid för tattoo? Puss och kram

2008-01-14 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0